تعريف عنى !

مرحبا فانز هذه الفرقة ::

فى بداية كلامى احب اقول لكم ان هذه اول مدونة للفان العربى لفرقة Topp Dogg وتم افتتاح المدونة فى يوم 22.10.2013

وراح تكون  المدونة  متميزة باذن الله

وارجو عدم النقل بدون ذكر المصدر

اللهم بلغت اللهم فاشهد

وايضا احب اقول ان المدونة فعالة بس بطىء جدا جدا :: انا قصدى ماحد ينفع يعمل اول مدونة لحب هذه الفرقة مرة اخرى ^^

وانا احتاج ادامن هنا معى

بس ياريت يكونوا يفهموا فىالورد بريس وكمان فىاللغة الانجليزية وفعالين حتى لو ينشروا 5 منشورات فىاليوم

^+^ وشكرا

By YimnJuZe Posted in Me

5 comments on “تعريف عنى !

  1. فايتنق اوني ..
    حاسه ان topp dogg راح يكونوا شئ بووووووم ..
    Good luck T.D ❤

    • تسلمى حبيبتى هذا شى اتمناه من كل قلبى لانى بعشق هذه الفرقة ♥ ♥ واتمنى تكونوا فانز
      بس دايما الشغل الجماعى يكون احلى واكيد راح يكونوااا بوووم

  2. حبيبتي أنا افهم على الورد بريس شوي بس ما اعرف شئ باللغه الانجليزية
    وحابه انو الفرقه يصير لها مدونه وفعاله وتترجم
    متى تنفتح المدونه رسمياً
    والله اني اول ما شفت فرقة topp dogg
    خقيت عليهم وخصيصاً xero & b-joo أحس أنهم
    كوبل يعني يحبون بعض ولا
    I love topp dogg
    Xero – b-joo – han sol – yano – seogoong – nakta – Gohn – p.goon – hojoon- kidoh – a.tom – jenissi – sang do

    • ^^ اووك حبيبتى تعال انضمى لي بس الاول لازم اعرفك كويس ^_^ واذا ليكى اكونت على الفيس بوك هاتيه وراح نتكلم حول الاشياء دى انا بتمنى يكون معى ادمن كماان ومو لازم تكونى جيدة فى الانجلش !!! بس تكونى تقدرى تنشرى وبتفهمى فى الورد بريس ::: انا كماان بعشقهم وخاصة انه مولود بعدى بيوم و3 سنين هههههههههههه B-\Joo

شُكرآً لكمـ على متآبعتنآ ♥

